Zihnimi, günlük hayatın olağan akışından uzaklaştırmak için tercih ettim Londra’dan Sevgilerle’yi. Keyifle okunacak, akıcı bir romancı. Ancak yazarın kendini tekrar etmesi, küçük farklılıklarla daha önce yayımladığı bir kitabı, yeni bir eser gibi yayımlaması bende düş kırıklığı yarattı.
Okurken “ben bunu zaten okumuştum” diye düşünüyorsunuz ister istemez. Bu da aldığınız keyfi ne yazık ki azaltıyor.
Düşünmeden, pembe dizi izler gibi okuyacağınız bir kitap arayışındaysanız tavsiye ederim.