İnsanoğlu bir milyar ölü verip bedelini ödeyerek yeryüzünün hakkını doğuştan kazanmıştı, sonradan gelen kim olursa olsun hiçbir hakkı yoktu; Marslılar şimdikinden on kat daha güçlü olsalar dahi bu değişmezdi. Çünkü insanoğlu boşuna yaşamadığı gibi, boşuna da ölmezdi.