"Sana söylüyorum,ey gökyüzündeki kutsal Baal;sen yoksun,olsan sana öylesine lanet ederdim ki,göklerin cehennem ateşiyle sarsılırdı.Sana söylüyorum;kulluğumu gösterdim.Reddettin,kovdun beni,ben de sana ebediyen sırt çeviriyorum,çünkü sen bağış saatini yadsıdın.Sana söylüyorum,biliyorum öleceğim,yine de alay ediyorum.Seninle,burnumun ucunda ölüm,alay ediyorum,ey gökteki!Apis!Sen benim üzerimde gücünü gösterdin,ama bilmiyorsun ki,felaketten yılmam ben;bunu bilmen gerekmez miydi?Kalbimi uykularda mı yarattın?Sana söylüyorum;bütün varlığım,içindeki her damla kan,seni hiçe saydığından,bağışlayıcı yardımına tükürdüğünden ötürü mutludur.Bu saatten öteye ben,senin bütün eserlerinden,bütün senden el-etek çekiyorum:bir daha seni düşünecek olurlarsa,bütün düşüncelerime lanetler ediyorum;bir daha senin adını anarlarsa,dudaklarımı koparıp atmak,görevim.Gerçekten varsan,sana ömrümde ve ölümümde son sözümü söylüyorum:Hoşça kal!Sonra da susuyor,senden yüz çeviriyor,alıp başımı gidiyorum..."