başlarken 40 sayfa okurum bırakırım diye düşünmüştüm ama öyle olmadı. tek oturuşta bitirdim. genel olarak yüksek bir beklentiyle başlamamıştım zaten, beklentimi karşılamayan tek yer sonu oldu
spoiler!!!
keşke cuyŏn'u suçlayan herkes gerçekleri öğrenseydi ve tepkilerini de okusaydık içimin yağları erirdi.
güzel bir kitaptı eğer zorbalık-suçlama-ters köşe gibi konuları seviyorsanız rahatlıkla okursunuz diye düşünüyorum.