baskının olduğu yerde, şimdi, şu an, yaşanan yoktur ya da en azından dilsizdir; dolayısıyla ne hatıra, ne hayal vardır. varsa da bir cezaya dönüşmüştür.
Kalabalığa tekrar dönebilmek için kalabalıktan arınma mitine; yaşamı bunca değerli kılan, onun mayasındaki ölümü sevebilme mitine; alkolü ve oteli bir karşı dünya olarak kurma mitine...
Güzelim var olma bunalımı, adını bilmediğimiz bir tehlikenin çok hoş yakınlığı, yaşamak, o zaman, kendi yıkımımıza koşmak değil midir? Yeniden, durup dinlenmeden, yıkımımıza koşalım.
okuduğum en iyi giriş kitaplarından biri oldu. çok kapsamlı, dili de açık ve netti çok beğendim. yalnız baya uzun bi okuma listesi çıkardı bana kaçını okuyabilirim bilmiyorum hepsini okuyasim var