“Eğer bir şeyi bütün olarak görebilirsen,”dedi, “hep güzelmiş gibi görünür.Gezegenler,yaşamlar…Ama yakından bakıldığında bir dünya yanlızca toz ve kayadan oluşur.Günden güne yaşam daha da zorlaşır,yorulursun,ritmi kaçırırsın. Uzaklığı ararsın-ara vermeyi.Dünyanın ne kadar güzel olduğunu görmenin yolu,onu ay gibi görmekten geçiyor. Yaşamın ne güzel olduğunu görmenin yolu ölümün bakış açısından bakmaktan geçiyor.”