“İnsanın mutlu olması ve mutluluğu başkalarına da vermesi bazen ne kadar kolay oluyor! diyordu.Hep böyle,evet tam o anda olduğu gibi yaşamalıydı insan.Ama gerçek hayat bu değildi.Mutluluğun yanısıra,peşini hiç bırakmayan,insanın ruhunu,bütün hayatını allak bullak eden felaketler,mutsuzluklar da vardı.”
“Hiç kimsenin hayatının bir parça zorluk ve keder olmadan düzgün bir şekilde gelişip tamamlanamayacağından eminim...Sanırım ancak bunu kabullendiğimizde huzurlu olabiliriz.”