İlknur

İlknur
@withilknur
"Ben de bir insanım, hiçbir fevkalâdeliğim yok. Bir kadere bağlıyım, birtakım zaaflarla doluyum, belki herkesten daha zayıf..."
Zaman zaman kendimi bir müze bekçisi olarak görüyorum, kimsenin uğramadığı devasa boş bir müze bu; ve bu müzeye kimse için değil, sadece kendim için bekçilik ediyorum.
Sayfa 353·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Arada sırada, dünyanın çevremde nabız gibi attığını duyumsuyordum.
Sayfa 342·Kitabı okudu
"Bizi normal yapan şey" dedi Reiko, "normal olmadığımızı biliyor oluşumuz."
Sayfa 194·Kitabı okudu
Başkalarına karşı, kendime olduğumdan çok daha sabırlıyım ve başkalarının iyi yönlerini, kendiminkilerden çok daha kolayca ortaya çıkarıyorum.
Sayfa 197·Kitabı okudu
Bilmiyorum, bazen yüreğimde sert bir kabuk olduğunu düşünüyorum. Hiçbir şey o kabuğun içine giremiyor sanki. Birini gerçekten sevebileceğimden şüphe duyuyorum.
Sayfa 42·Kitabı okudu