Yasemin Tok

Yasemin Tok
@withmelati
kitap, kedi, yağmur, çay
Ağlamak istiyorum fakat gözümde yaş kalmadı.
Sayfa 93 - İthaki Yayınları·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Beklemek… Ah, insan hayatı mutluluk, öfke, hüzün, acı gibi türlü hislerle dolu, ama bu hisler hayatımızda yalnızca yüzde birlik bir yer kaplıyor. Kalan yüzde doksan dokuzu, beklemek ve yaşamaktan ibaret değil mi?
Sayfa 75 - İthaki Yayınları·Kitabı okudu
Her şeyden vazgeçsem, kötü biri olsam nasıl olurdu acaba?
Sayfa 61 - İthaki Yayınları·Kitabı okudu
Olgun biri gibi davrandığımda, insanlar ne kadar olgun olduğum hakkında konuşuyorlar. Tembel davrandığımda tembelliğim hakkında dedikodu ediyorlar. Roman yazamıyor gibi yaptığımda, yazamadığımı söylüyorlar. Yalancı gibi davrandığımda, yalancı diyorlar. Zengin gibi davrandığımda, zenginliğimi konuşuyorlar. Umursamaz göründüğümde, ne kadar da umursamaz olduğumu söyleyip duruyorlar. Fakat gerçekten acı çekip inlediğim vakit, insanlar numara yaptığımı söylüyorlar.
Sayfa 53 - İthaki Yayınları·Kitabı okudu
Puan vermedi·304 syf.··
2024 8. kitabı
·
27 saatte okudu
·
Okunma: 22 Şubat 2024 23:32
Artık 15 yaşına gelen Merlin aslında o kadar da zor olmayan bir büyü yaparken bir anda kendini büyülü bir bataklığın yakınlarında bulur ve maalesef bu bataklık fazlasıyla tehlikeli bir yerdir. Merlin 6.hissi ile bataklığa yardım etmesi gerektiğini hisseder. Yardım etmeye çalışırken ise kılıcını kaybeder, yaralanır ve eski düşmanı ile karşılaşır. Tüm bunlarla nasıl baş etmesi gerektiğini bile bilemezken bir aynanın içerisinden gelen bir el Merlin’e uzanır ve ona gelecekten yardım gönderir. Merlin kendi kaderinin yolunu bulurken fazlasıyla zorlanır ama zaten hangimiz zorlanmıyoruz ki? ~Sırf dizisi için başladığım ama dizisiyle alakası olmadığını öğrendiğim, okumaya devam edip aslında güzel bir seri olduğunu fark ettiğim bir seri ile karşınızdayım. 3.kitabı galiba 3 yıl önce okumuştum. Belki hatırlarım diye 4.kitaba başladım ve birazda olsa hatırladım hatta okurken özlediğimi fark ettim. Fantastik severler için güzel bir seri, okumanızı öneririm. Bende 2 devam kitabı daha var, ben piyasada yokken 2 kitap daha çıkmış ve daha çıkmayan 4 kitap var. Umarım Merlin ve Arthur’un büyük hallerini görürüz, o kadar çok istiyorum ki.. Bu arada spoiler olsun Arthur az da olsa bu kitapta var ama daha çocuk. Şimdiden keyifli okumalar…
Merlin 4 - Kader YoluT. A. Barron · Parodi Yayınları · 2018326 okunma