ela

8/10
·160 syf.··
2023 6. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 23 Şubat 2023 00:00
Sürekli duyduğum, sürekli başlayıp bıraktığım bir kitaptı. Aslında bayıla bayıla okumadım ama sevmedim de diyemem. Kitabın sonu beni oldukça şaşırttı ve ters köşe yaptı bu sebepten dolayı 8 veriyorum. Tamamen sevdiğim kısım kitabın sonlarıydı Raif'e duyduğum meraktı. Ama genel olarak çok kötü bir kitap diyemem ki zaten Sabahattin Ali de büyük bir başyapıt. Kitabın başlarında pek bir şey anlamıyorsunuz fakat sonlara ilerledikçe oturuyor ve biraz merakla da okumaya devam ediyorsunuz. Anlatımı güzeldi ve dediğim gibi sonu oldukça şaşırtıcıydı. Bir kez okunmayı hak ediyor. Konusundan da biraz bahsedecek olursam; Raif 20li yaşlarında babasının isteği ile Berline gidiyor, sanata olan ilgisi sebebiyle sanat galerisine gidiyor. Bir tabloda sanatçının otoportresini görür ve tanımamasına rağmen aşık olur daha sonra da olaylar başlar.
Kürk Mantolu MadonnaSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2025376,7bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

ela

, bir kitap okudu
8/10
·160 syf.··
4 günde okudu
·
Okunma: 23 Şubat 2023 00:00
·
2023 6. kitabı
Sabahattin Ali
8.7/10 · 376,7bin okunma
Kendi kendine güvenimi o kadar kaybetmiştim.
Sayfa 27·Kitabı okudu
Bütün bu ev, bu insanlar bana yabancı geliyordu.
Sayfa 43·Kitabı okudu
Kendimi çok sevdiğim an, kendime çok acıdığım an.
Sayfa 14·Kitabı okudu