wiwi

wiwi
@wiwimelia
INF️P︎ >○< °•Dağlar durdukça, sular aktıkça tekrar görüşeceğiz•°
Öğrenci
Mezun
Almanya,Berlin, 18 Mayıs 2007
29 okur puanı
Ocak 2024 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Reklam
Her zaman kitapların önsözleri kitabın kendisinden daha iyidir :D
Şeytan. İlk günah. İyi insan. İsteseydiniz Zorba'nın gözdesi olurdunuz; Tanrıyı sevmek, ona inanmaktan daha zordur. Tersine, Şeytan'a inanmak onu sevmekten daha zordur bu yüzyılın insanları için. Herkes duyup sezer onu, ama kimse inanmaz. Eşsiz inceliği Şeytan'ın.
Alıntı

wiwi

, bir kitap okudu
8/10
·360 syf.·
20 günde okudu
·
Okunma: 12 Mart 2026 22:53
·
2026 3. kitabı
J. K. Rowling
7.1/10 · 12bin okunma