"Hayat... tamamen bencillikler üstüne kurulu. Yaptığımız ve karşılıksız olduğuna inandığımız iyilikler bile karşılıklı..."
"O yüzden iyilik kelimesinden hoşlanmıyorsun, değil mi?"
"Öyle..." dedi sesini iyice alçaltıp. "Yolda gördüğün bir dilenciye para verirsin. Karşılıksız bir iyilik olduğuna kendini inandırırsın ama öyle değildir. Verdiğimiz o üç kuruş, o kişinin yerinde olduğumuzu düşündüğümüz empatimizi doyurmak içindir. Tümüyle, bencilcedir iyilikler."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Aşık olmanın güzelliğini hiç yaşamadım. Aşık olduğum iki adama da o kadar yoğun şeyler hissettim ki kalbimdeki baskı yüzünden tadını alamadım. Acı... Acıyı o kadar büyük yaşadım ki kafamın içinde, tüm dünyada benden daha çok acı çeken kimse yokmuş gibi hissettirdi. Mutluluk... Evet, onu da iki katı yaşadım içimde. Ama her öyle hissedişimde, yere düşme şiddetim arttı sadece. Her düşüşümde paramparça oldum. Bir şeyleri çok fazla hissedebilmek gerçekten güzel mi dersin Doktor?"