q

q
@wlate
Yıl 2***, ben ölüyüm
Doğduğu dünyada bütün ödül ve cezaların sadece erkekler tarafından dağıtıldığını gayet iyi anlayan Zerre'ye göre bir erkeğin esiri olmaktan kurtulmanın tek yolu kendi seçeceği başka bir erkeğin esiri olmaktı.
Sayfa 33·Kitabı okuyor
Reklam
Peki evde beni bekleyen biri var mıydı? Olsa hatırlardım. Çünkü insan yalnız olduğunu unutamıyordu. Denemiştim...
Sayfa 28·Kitabı okuyor
Dolayısıyla herhangi bir Türk'ün psikoloğa gidip “Neden kimse beni sevmiyor?” diye sorması için ortada yeterince neden vardı.
Sayfa 27·Kitabı okuyor
“İnsanlar sürekli benden kaçıyormuş gibi geliyor. Sanki kimse beni sevmiyor... Hatta herkes benden nefret ediyormuş gibi... Dostlarım var, ailem var... Ama neden bilmiyorum, kendimi çok yalnız hissediyorum.”
Sayfa 26·Kitabı okuyor
Ve bu dünyada gerçek aileler kan değil, acı bağıyla kuruluyordu.
Sayfa 25·Kitabı okuyor
Reklam