Doğduğu dünyada bütün ödül ve cezaların sadece erkekler tarafından dağıtıldığını gayet iyi anlayan Zerre'ye göre bir erkeğin esiri olmaktan kurtulmanın tek yolu kendi seçeceği başka bir erkeğin esiri olmaktı.
“İnsanlar sürekli benden kaçıyormuş gibi geliyor. Sanki kimse beni sevmiyor... Hatta herkes benden nefret ediyormuş gibi... Dostlarım var, ailem var... Ama neden bilmiyorum, kendimi çok yalnız hissediyorum.”