q

q
@wlate
Yıl 2***, ben ölüyüm
Çünkü insan kendine karşı acı ve öfkeden başka ne hissedebilir, bilmiyordum.
Sayfa 23·Kitabı okuyor
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bir çocuk doğduğuna pişman olabilir mi? Hem de nasıl! İlikleri kopar, kemikleri kırılır pişmanlıktan.
Sayfa 23·Kitabı okuyor
Sırf var olduğu için şiddetle utanan birini iyileştirecek hiçbir şey yoktu bu dünyada.
Sayfa 23·Kitabı okuyor
Ben fazlaydım, dünya fazlaydı.
Sayfa 23·Kitabı okuyor
Nerde olursam olayım, kendimi bir fazlalık gibi hissedecektim. Eldivenli ellerime bakıyordum, parmaklarım fazlaydı. Ayaklarıma bakıyordum, onlar da fazlaydı. Fazla yer kaplıyordum. Gözlerim fazlaydı. Görmemem gereken ne varsa görmüştüm, görüyordum, görecektim.
Sayfa 23·Kitabı okuyor