Nur

Nur
@wnur_
Unutmayın ki, dünyada en korkunç şey, ümidini kaybetmektir.
Dünya çoğu zaman böyleydi. Kirli kalpli ve çıkarcı insanlar daima bir yolunu bulurlardı ama kaybettikleri şuydu ki; iyi biri olmanın nasıl huzurlu hissettirdiğini asla bilemeyeceklerdi.
Sayfa 58 - Epsilon·Kitabı okudu
İnsan
Reklam
İşte buna gülümsenirdi, gülümsedim.
Sayfa 56 - Epsilon·Kitabı okudu
Aşk
Kahkası çok gerçek ve canlıydı; bu anı ölümsüzleştiriyordu sanki.
Sayfa 51 - Epsilon·Kitabı okudu
Aşk
"Haklısın." dedi, bana hâlâ yüreği kadar yakındı.
Sayfa 35 - Epsilon·Kitabı okudu
Hayat ve İnsan
...ve kalbim, ilk kez göğsüme bu kadar sert çarptı.
Sayfa 10 - Epsilon·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
Reklam