Semih
Takip Et
Semih
@wolfgang
Okur
“Ben ortaçağda yaşamalıydım. Sabahları, Montaigne gibi oda orkestrası ile uyandırılmalıydım.”
Hukuk
16 okur puanı
Ocak 2019 tarihinde katıldı
37
Kitap
41
Takip edilen
32
Takipçi
0
İnceleme
46
Alıntı
1
İleti
Kitapları
Duvar
Yorumlar
İletiler
Semih
@wolfgang
·
“Ben iyi bir başlangıçtım sadece. Bazı insanlar sadece iyi bir başlangıç yapmayı bilirler, sonra sıkılırlar, sürdüremezler.”
Edebiyat