Semih

Semih
@wolfgang
“Ben ortaçağda yaşamalıydım. Sabahları, Montaigne gibi oda orkestrası ile uyandırılmalıydım.”
“Beni alıp tekrar karnına soksan bile koruyamazsın artık anne!”
Sayfa 17 - Doğan Kitap·Kitabı okudu
Edebiyat
• Gűntűlű • isimli okura yanıt verildi
Semih
Ölümden