Semih

Semih
@wolfgang
“Ben ortaçağda yaşamalıydım. Sabahları, Montaigne gibi oda orkestrası ile uyandırılmalıydım.”
@wolfgang·
·
sabitlendi
Hayatımın en mutlu ânıymış, bilmiyordum. Bilseydim, bu mutluluğu koruyabilir, her şey de bambaşka gelişebilir miydi? Evet, bunun hayatımın en mutlu anı olduğunu anlayabilseydim, asla kaçırmazdım o mutluluğu. Derin bir huzurla her yerimi saran o harika altın an belki birkaç saniye sürmüştü, ama mutluluk bana saatlerce, yıllarca gibi gelmişti.
Sayfa 11·Kitabı okudu
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Semih

, bir kitabı yarım bıraktı
Umberto Eco
8.3/10 · 15,9bin okunma

Semih

, bir kitap okudu
Puan vermedi·192 syf.·
Beğendi
·
5 günde okudu
·
Okunma: 21 Şubat 2021 23:15
·
2021 7. kitabı
Paulo Coelho
8.3/10 · 246,9bin okunma
“Var olan bu dünya, bundan daha mükemmel bir dünyanın var olduğunun güvencesidir. Tanrı bu dünyayı, insanlar, görülen nesneler aracılığıyla manevi öğretileri ile bilgisinin mucizelerini anlayabilsinler diye yarattı.”
Sayfa 150 - Can Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
“Öyle zamanlar vardır ki, insan hayat ırmağının akış yönünü değiştiremez.”
Sayfa 76 - Can Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat