Yine harika bir Atsız eseri. Öyle bir yazmış ki her erkeği bir Gökçen kız sevdası sarmış. Soluksuz okunacak bir eser ama sonu beni hüsrana uğrattı gözlerim doldu diyebilirim.
Peyami Safa'nın okuduğum ilk kitabıdır. Şimdiye kadar okumadığıma pişman oldum diyebilirim. Hasta psikolojisi üzerine yazılmış güzel bir eser. Okumadıysanız acilen okumalısınız =)