Bugün olduğum insanı hayatım boyunca yaptığım doğru işlere, imza attığım başarılara borçlu olduğum kadar, gençliğimde yaptığım hatalara, yanlıș seçimlere, zayıflıklara ve pişmanlıklara da borçluyum. Onlar olmasaydı, düştüğüm yerlerden kalkarak kazandığım irade gücüme ve bugünkü dayanıklılığıma sahip olamazdım. Yenilgilerim olmasaydı, kazandığım başarıların keyfini bu kadar yürekten yaşayamazdım. Düş kıklıklarına uğramamıs olsaydım, hayallerimizle aramızda duran engelleri keşfedemez, yol haritamı başka insanlarla paylaşmanın ve rüyalarını gerçeğe donüştürmelerine yardımcı olmamın hazzını tadamazdım.