wraithsss2

wraithsss2
@wraithsss2
Hangimiz hangimizi kurtaracaktı, birbirimizi kurtarabilecek miydik yoksa birlikte yok olup gidecek miydik acılarımızın içinde? Belki de bizi birbirimize çeken şey onun yaşadığı benim ise yaşayacağım acılardı. Hani herkesin bir koruyucu meleği olur ya, sanki bize melek kalmamıştı da birbirimizi vermişlerdi...
Sayfa 333 - İzmir·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
"Her şey güzel olacak İzmir." diye mırıldandı. Dolan gözlerimle ona baktım. "Söz mü?" Gözlerini yoldan ayırıp bana döndü, gözlerimin içine birkaç saniye baktıktan sonra başını salladı. "Söz. Ege sözü."
Sayfa 330·Kitabı okudu
Alıntı
O an Ege'nin gerçek bir insan mı olduğunu yoksa kafamda ürettiğim bir hayal ürünüm mü olduğunu sorguladım. Sonra başka bir şeye karar verdim. Ege bir hediyeydi. O bana gönderilmiş bir hediyeydi.
Sayfa 319 - İzmir·Kitabı okudu
Alıntı
İnsanlar insanlarla kalabalıklarını paylaşamazken biz seninle yalnızlığımızı paylaştık.
Sayfa 318 - Ege·Kitabı okudu
Alıntı
Sen bana bir insanın da bir başka insanın evi olabileceğini gösterdin.
Sayfa 317 - Ege·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam