Yağmur

Yağmur
@wyagmur
Hayatta edindiğimiz her güzel tecrübe, tadını çıkardığımız her sevgi, ailelerimizde gördüğümüz her güzel çocuk Allah'ın bize hediyesi.
Sayfa 36·Kitabı okuyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ey Allah'ım, bana Senden daha çok sevgi, merhamet ve şefkat gösteren kimse yoktur.Bunu biliyorum.Duyduğum acı inancımı sarsmadı, ıstırabım imanımı sarsmıyor."
Sayfa 35·Kitabı okuyor
"her ne istiyorsam ey Allah'ım, eğer benim hayrıma ise bana nasip eyle, değilse , ben Senin kararına güveniyorum."
Sayfa 34·Kitabı okuyor
Çünkü neyin en iyi olduğuna karar kılan Allah'tır.O biliyor, biz ise bilemiyoruz.
Sayfa 34·Kitabı okuyor
...İsa'nın havarilerinin birçoğunun katledildiğini ve yüzyıllar sonrasında bile geri dönüş yapamadıklarını biliyoruz.Diğer bir deyişle, Allah onlara yardım etti, ancak kendine has bir şekilde.Sizin veya benim bildiğim gibi değil.
Sayfa 34·Kitabı okuyor