"Ey Allah'ım, bana Senden daha çok sevgi, merhamet ve şefkat gösteren kimse yoktur.Bunu biliyorum.Duyduğum acı inancımı sarsmadı, ıstırabım imanımı sarsmıyor."
...İsa'nın havarilerinin birçoğunun katledildiğini ve yüzyıllar sonrasında bile geri dönüş yapamadıklarını biliyoruz.Diğer bir deyişle, Allah onlara yardım etti, ancak kendine has bir şekilde.Sizin veya benim bildiğim gibi değil.