Yüreğinin içindeki yarayı bir satıra sığdıramadığımız, onlarca cümle yazarsın yine yetmez Senin içindeki acıyı bastırmaya. Sen acını hiçbir şekilde bastıramasın. Mesela kurduğum cümleler seni hafifletemez.. yazdığın o bütün kelimeler ne kadar birleşirse birleşsin ya da ne kadar kitap olursa olsun hiçbir şekilde seni tanımlayamaz, sen her zaman duygularının içinde bir aciz olarak kalacaksın, boşuna demiyorum ben; Ben gökyüzünü Sen olarak gördüm Sense beni bir bulut kadar görmedin ben seni Yağmurum bildim sen iklimler kadar sildin Ben sana öyle baktım ki sen beni bir kere bakmayı layık görmedin (Seviyorsanız güzel sevin. Çok değil güzel).
Zeri Artan