neden her yerde her zaman şiir olmuştur, olmayabilecekken?
çünkü vicdanın isyanı kendini duyurmak ve anlaşılmak için kendisini bastıran dilde ortaya çıkar.
Yeni yılın ilk gününden hepinize merhaba! 👋🏻
Güzel bir sohbet konusu ile geldim size:
"Hangi yazarla" çay/kahve içmek isterdiniz? 💬
Burası sizinle güzel,
Bana kattığınız her şey için teşekkür ederim.
İyi ki varsınız.
Fotoğraf için Zeynep E'e teşekkür ediyorum.