Puan vermedi·360 syf.··
2019 1. kitabı
Herkese mutlu ve huzurlu günler dilerim.. . Bu kitabı yılllaarrr önce okumuştum. Sanıyorum ki ilk çıktığı zamanlar okumuştum. Normalde bestsellerlara ara verdim. Çok ilgimi çekmediği sürece bu tarz kitapları okumak yerine daha çok kült kitaplar, klasik kitaplara yöneldiğimi itiraf etmeliyim. Fakat bu inanılmaz iyi bir kitaptı. Yazarın ilk kitabı olmasına rağmen o dönem çok beğenilmişti. Şahsen ben de çok beğenmiştim. Akıcılığı,merakta bırakması güzeldi. xcx Kitap farklı karakterlerin dilinden hikayeyi anlatıyor. Böyle kitaplar sizi hikayeyi merak etmeye daha çok çekiyor. Polisiye,gerilim seviyorsanız bu kitabı gözüm kapalı öneririm. Kitapla kalın..
Edebiyat
Trendeki KızPaula Hawkins · İthaki Yayınları · 202013,7bin okunma