"karanlığın sırrı nedir ?" diye sordum. "zira karanlığın içinde bir güzellik var, ama bu söylediğim ışık için de geçerli. fakat şayet karanlık ışığın yokluğu olarak tarif ediliyorsa, nasıl oluyor da karanlığın içinde ışık olabiliyor ?"
‘hûş der dem’ diye bir söz var. iki nefes arasındaki zamanın farkında olmak..nefesi çok ayırt etmiyoruz. astım hastası olursak fark ediyoruz ama hayat, nefes demek
‘hûş der dem’ diye bir söz var. iki nefes arasındaki zamanın farkında olmak..nefesi çok ayırt etmiyoruz. astım hastası olursak fark ediyoruz ama hayat, nefes demek
‘hûş der dem’ diye bir söz var. iki nefes arasındaki zamanın farkında olmak..nefesi çok ayırt etmiyoruz. astım hastası olursak fark ediyoruz ama hayat, nefes demek