28yaşındayım ve bunca yıl bu kitabi neden okumadığımı kitabi okuduktan sonra sordum ve özellikle resimli özel baskı kitaplarını almıştım iyi ki bu baskısından okudum kitabı şimdi bitirdim ve hemen sırlar odasına başlayacağım önceliğim ilk dört kitabi resimli okumak evet 28yaşındayım ama bu serinin resimli kitapları bence okuma zevkini arttırmış ve bu yüzden öyle yapacağım:)