ateş

ateş
@xenitis_
çiçek solarken kendi sapına eğilir, bilirsin yalnızlık budur
Herkese karşı yapayalnızım, bu acımasız dünyada kimse anlamıyor beni..
Reklam
“Yaşamaya devam et!” diyorsun ha? Ben dışarıda, kapıların dışındayım, yine dışında. Dün gece kapıların dışındaydım. Bugün yine dışında. Ben daima kapıların dışındayım. Ve kapılar kapalı. Oysa ben ayakları külçe gibi ve yorgun bir insanım.
Ne olursa olsun, bir şey söyle. Varsın anlamsız olsun, ama söyle! Konuş, dünya öyle korkunç sessiz ki! Konuş da bitsin bu büyük yalnızlık. (…)Gel ve konuş ki bir şey çıksın ortaya. Sessizliğin dehşetini duymuyor musun?
Belki de sahiden bir hayaletim ben. Dünden kalma, bugün artık kimsenin görmek istemediği.