ateş

ateş
@xenitis_
çiçek solarken kendi sapına eğilir, bilirsin yalnızlık budur
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zayıf insan tek başına kalamaz! Her şeyi ver ona, almaz, hepsini geri verir; dünyanın yarısının kralı yap onu, dene bunu, ne yapar dersin? Hemen siner, kimseye görünmek istemez, yalvarmaya başlar. Zayıf insana özgürlüğünü ver, onu getirip size geri verir. Aptal bir yüreğin işine özgürlük bile yaramaz!
Memnuniyetsizliğin kışında seçenekler yoktur.
"Bu adam", diye düşündüm, "okula gitmediği için beyni bozulmamış. Çok şeyler yapıp çok şeyler görmüş ve çekmiş; açılmış, kalbi ilkel cesaretini kaybetmeden genişlemiş. Bizim için dallı budaklı ve çözülmez olan bütün sorunları o, hemşehrisi Büyük İskender gibi bir kılıç vuruşuyla çözüveriyor. Onun açık vermesi zordur. Çünkü tabanlarından başına kadar, bütünüyle toprağa dayanıyor. Afrika vahşileri yılana taparlar, çünkü bütün vücutları toprağa değer ve böylece toprağın bütün sırlarını bilirler. Bu sırlara, karnı, kuyruğu, edep yeri ve başıyla varmıştır o. Biz okumuşlar havadaki sersem kuşlar gibiyiz."
Hayat ağırdır, en talihlilerinki bile ağırdır. Batasıca!