XESMAKMRC75

XESMAKMRC75
@xesmakmrc75
75-36
Nereye gittiğimi bilmiyordum, ne bir hedef vardı önümde, ne uğrunda çaba harcayacağım bir şey. İğrençti tadı yaşamın, içimde epeydir biriken tiksintinin doruk noktasına ulaştığını duyumsuyordum, yaşam beni içinden kusup atmıştı. Hermann Hesse
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Eskiden yaşansa dokuz köyü ateşe vereceğin şeylere zamanla bir kibrit çöpü bile yakmıyorsun. Tahammül etmeyi ve şaşırmamayı öğreniyorsun. Artık hiçbir şeye şaşırmadığını fark ettiğin gün büyüdüğünü de fark etmiş oluyorsun aslında.
Sevgi neydi? Sevgi emekti.
Müzik

XESMAKMRC75

, bir kitabı yarım bıraktı
Mustafa Necati Bursalı
8.9/10 · 880 okunma