📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Buda, Muhammed ve Shakespeare! Ne mutlu ki iyi kalpli akrabaları ve ahlak doktorları onları esrimeleri ve ilhamları nedeniyle tedavi altına almaya çalışmadılar! Eğer Muhammed sinirlerinin yatışması için bromid almış, günde sadece iki saat çalışmış ve durmadan süt içmiş olsaydı, o olağanüstü şahsiyetten geriye ne kalırdı acaba? Doktorlar ve müşfik akrabalar sonunda insanoğlunun kabiliyetlerini öylesine köreltecekler ki, en sonunda aleladelik üstün deha olarak kabul edilmeye başlanacak ve medeniyet yok olacak.”
“Galiba, her yerde ve insan faaliyetinin mevcut olduğu her alanda, entelektüel insanlar, sinirli ve abartılı, hassasiyetleri nedeniyle de biraz tuhaf oluyorlardı. Görünüşe bakılırsa bu zorunluydu.”