"Ömür başladığı yoldan gidecek, ne kendi rotasını değiştirecek ne de dümeni tümüyle eline alacak. Gürültü yapmayacak, hızına dair seni uyarmayacak, sessizce kayıp gidecek, ne bir kralın buyruğuyla ne de halkın beğenisiyle geciktirilecek."
"...Değerli insan kendine yeter, tek başına yaşamanın tadına varabilir. Herkesten daha az arar başkalarını.
Oğlundan, kardeşinden, varlığından yoksun edilmek onu yıkmaz.
Başına böyle bir felaket geldi mi, ağlayıp sızlamaz. Herkesten kolay katlanır buna."