"...Değerli insan kendine yeter, tek başına yaşamanın tadına varabilir. Herkesten daha az arar başkalarını.
Oğlundan, kardeşinden, varlığından yoksun edilmek onu yıkmaz.
Başına böyle bir felaket geldi mi, ağlayıp sızlamaz. Herkesten kolay katlanır buna."