📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Pembe bana hanım hanımcık olma mecburiyetini,başını önüne eğerek sokakta yürümeyi,oyuncak babaklerle yalnız çay saatlerini,az biraz büyüyüp göğüslerin çıkınca kitaplarla,dosyalarla önünü kapatarak bedenini saklamaya çalışmayı, genç kız ürkekliğini, hüznünü çağrıştırıyor hep.Erkek egemen bir toplumda kız çocuk sağ olmak daha zor.
Yoksa bu yüzden mi herkes oğlu olsun istiyor?
Sen daha olmamışsın,pişmemişsin,ham bir meyve gibi takur tukursun.Sen şimdi en iyisi git biraz dünyayı gez,kitaplar oku,insanlarla tanış tefekkür ve tevekkül derle, deste deste alamentler topla, mânâ denizinde yüz,üstüne bir de kırk fırın etmek ye.Hamsın daha.Git piş biraz,ondan sonra gel.