SanBey

SanBey
@xyxyxyxyx
@xyxyxyxyx·
·
sabitlendi
Mutlu da olsa kederli de olsa hatıra dediğin şey hep acıtır. İnsancıklar
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Dostum British
Huzurun nerede olduğunu oda biliyor…
İnsan oğlunun en çok istediği şey geriye kendisinden bir iz bırakmaktır.
İçinde bulunduğumuz durum bize cennet veya cehennem gibi gelebilir. Her şey onu nasıl algıladığımıza bağlıdır.