SanBey

SanBey
@xyxyxyxyx
@xyxyxyxyx·
·
sabitlendi
Mutlu da olsa kederli de olsa hatıra dediğin şey hep acıtır. İnsancıklar
Reklam
Dostum British
Huzurun nerede olduğunu oda biliyor…
İnsan oğlunun en çok istediği şey geriye kendisinden bir iz bırakmaktır.
İçinde bulunduğumuz durum bize cennet veya cehennem gibi gelebilir. Her şey onu nasıl algıladığımıza bağlıdır.
Herkesin derdi ötekine masal gelir, öyle değil mi?
Duygu ve Düşünce
Reklam