SanBey

SanBey
@xyxyxyxyx
@xyxyxyxyx·
·
sabitlendi
Mutlu da olsa kederli de olsa hatıra dediğin şey hep acıtır. İnsancıklar
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dostum British
Huzurun nerede olduğunu oda biliyor…
İnsan oğlunun en çok istediği şey geriye kendisinden bir iz bırakmaktır.
İçinde bulunduğumuz durum bize cennet veya cehennem gibi gelebilir. Her şey onu nasıl algıladığımıza bağlıdır.