öyle ya da böyle biz de gelip geçeceğiz bu dünyadan. Farkında olamadığımız zamanın nasıl bir şey olduğunu kavrayamadan, mutluluğa erişmeyi bi amaca bağlayıp, her şeyle savaşarak mücadele ederek zafere eriştiğimiz, kazandığımızı sandığımız aslında çoğu şeyi kaybettiğimizi sanarak gelip geçeceğiz bu dünyadan. Her daim anı yaşayıp mutlu olun :))