Ares canlarım yaa bu kadar üzülceginizi bilsem yine derdim demir de hesabını silmişş
Dün öpüşme günüydü bugün birakma günü. Yaa Mernuş kardeş, dün öptüğünü bugün bırakırsın
Reklam
Bu aşşııırı ben yaa

Gülcan Özşimek

@Aycaloji
·
Düşümü gerçekleştirmekten korkuyorum, çünkü o zaman yaşamak için bir sebebim olmayacak.
Sayfa 74·Kitabı okuyor
Alıntı
Savaşıyorum resmen
Bu kadar tatlı olduğuma inanamıyorum bütün haşerat beni ısırıyor;)) çok kötü yaa
Ben ve Duygularım
Yaa nesin sen, Picasso falan mıııı
😆😆😆 Gayet ÖZGÜN(!) olan bu eseri açıklamak isterim ki; ressamımız burada, çiftlere olan bıkkınlığını dile getirmek istemiştiirrr😌😉😏
Reklam
Reklam