Sarkaç 3 ayracı mükemmel
Bu gemide bir şeyler yasanmistida(ohm ohm) neyse Mükemmel yaaa
Nefret Ettiğim Erkek Kitap Karakterleri
Kişisel görüşlerim bu karakterlerin kitle tarafından çok sevildiğinin farkındayım 🫣 Cam Şato DORİAN Defol gittt!! Seni çapkın güçlü de olsan seni sevmiyorum!!!! Bir seride bir sürü kıza aşık oldunn. Gölgeler Kraliçesi CHAOL 😡 Bu kitaptan sonra nefret etmeye başladım!! Önceden de malca davranıyordu ama sevmiştim nasıl sevdiysem 🙃suikastçıya adam öldürmüyorsun değil mi denir mi? Kadın, kralın suikastçısı görevini yerine getirmeli. gidiyor onları öldürme diyor. SABIRRR En öldürmeyen sensin... Kızı başka ülkeye bu Chaol gönderdi ama kız dönünce onu azarlayan o. Şimdi Aelin'le sevgiliydiler ama son zamanlarda araları bozuldu Aelini gönderdi vs... O gittikten sonra Chaol eski sevgilisiyle tskılmış. Aelin de orada Rowan diye biriyle tanıştı ama Chaol'a ihanet etmek istemedi ve etmedi. Geri döndüğünde ne oldu dersiniz.. Chaol ihanet eden kendisi değil gibi Aelin'i suçluyor. Yok gittin başkasıyla takıldın....Hatta dediğini aynen yazıyorum: Sen uzaklarda büyüyle oynarken; peri prensinle gezip tozarken bana, Dorian'a neler olduğunu anlıyor musun? pardon CHAOL!!?? Mağdur edebiyatı yapma Aelin orada neler yaşadı haberin var mı? Ayrıca kurtarması gereken bir krallığı var!! Büyü kullanmayı bilmiyor ne yapmasını bekliyorsun!! Eğitim aldı... Sen git dedin ya!! Neyse.... Gerçek Aşkın Laneti Jacks şimdi Jacks'ten nefret etmiyorum ama bayıldığım da söylenemez. Kızı kurtardı tamam çok iyisin ✨ burada bir sevdim seni ama kızı sonra neden tersliyorsun kendi duygularını saklamak için karşı tarafa kötü davranıyor ama içten içe aşkından yanıyor... Baydı bu tipler!!! Bir de kızı neden Apolla'yla bırakıyorsun mal mısın yaaa yok o orada daha iyi SON KİTAPTA YAZAR BENİ DELİRTTİ TAMAM Slow burn yazdın da dozunu gereksiz yere arttırmadın mı... BU MAL BİR DE ZAMANDA YOLCULUK YAPIP TELLA'YLA KAVUŞACAKTI Gerçek
1000Kitap
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
İtiraffff 3
Günaydinnnnnn nasilsinizz umarimm iyisinizdirr benn açimm sjsnsjksje f1 yarişlarinaaa , motosiklettt yarişlarinaaa vee her türlü spor yarişlarinii izlemeyi seviyorumm galiba değişik biriyim acı severim ama reflüm var ama ona inat yiyorum benim suçum değil onun bende olmasi dimi ama yanii reflüde migrene vuruyorr neysekii aluşuğummm sizdee yiyin çokk güzell sjsjsj beklemeyi sevmem hatta bekletmeyi de sevmem nefret ederim ama sağolsun zehra bekletmeyi aliştirdi sağol zehra SAĞOLLL bugünlükk buu kadarrrr umarimm salak birşeyler yapmiyorum yapmiyorumdur yaaa amannn beni sevenn böyleeee sevsinnn sevgilerimleee 🥰🥰🌹🖤
1000Kitap
Yol yoktur; Kaza, kaza.. Adım adım.. Yürüye yürüye yol yapılır.. Yol yürürken yapılır.. Ve geriye bakacak olursak bir patika görürüz.. Asla bir daha geri dönülmeyecek bir patika. Diyeceğim; yol yoktur, Kaza kaza yapılır yol.. Bizimde yolumuz yok, şöyle bir ufka baktığımızda hiçbir yol göremiyorum.. kaza kaza yol yapmaktan başka yolumuz yok.. İnce bir patika yapıp, önde ben arkada sen el ele tutuşup bastığım yerlere basarak, İncecik bir yol yapmaktan başka göremiyorum bir yol. Demiştin ya bana hani bazen umut ediyorum, Bazen de imkansızdan başka birşey göremiyorum diye.. umudunu yitirme, “Umut” bunu sen öğrettin bana.. söylediğin bir cümle var içimde saklıyorum.. Hayata dair, aşka dair, umudunu kaybedenlere umut olsun demiştin.. Ben Umudumu yitirmiyorum.. Bugün dedin ya bana hani, Ne yapacağız o zaman çözümün ne diye, Ne sen üzülmeyi hak edersin ne de ben, İncecik bir yol yapalım, Elimi tut, bastığım yerlere bas.. Bişiy olursa bana olsun.. Olur da ayağımı bastığım yerde bir zarar görürsen önce bana gelsin o zarar.. Ama tertemiz hiç basılmamış bir yol bulalım kendimize..
SUS ARTIK SUUUUUUS
Önceki Anna Karenina iletimde eşini aldatan bir karakterden bahsetmiştim,bunun üzerinden kitapta kaç çay saati geçti,Levin'in tarlalarında kaç saat ekin biçtik,ben Shire'dan çıkalı kaç gün oldu kestiremiyorum fakat bu eşini aldatan kadın bakınız şöyle bir paragraf kuruyor "Ama zaman geçti artık kendimi aldatamayacağım,dipdiri bir kadın olduğumu,bunda benim suçumun olmadığını,Tanrı'nın beni böyle yarattığını, benim için sevmenin ve yaşamanın gerekli olduğunu anladım.Şimdi ne olacak?Beni öldürseydi,onu öldürseydi, hepsine katlanır,hepsini bağışlardım,ama hayır,o...Ne yapacağını nasıl oldu da tahmin edemedim?Alçak kişiliğine uygun düşeni yapacak."Sabır...10'a kadar sayıyoruz.Hep beraber...1..2..3..4..Dipdiri bir kadınım ve benim bunda suçum yok TANRI BENİ BÖYLE YARATTI diyor ya.Hayır,tamam,geçti.Baştan 1..2..HEPSİNE KATLANİR HEPSİNİ BAĞIŞLARDIM diyor yav,bu kadına biri sen kimsin de kimi affediyorsun diyebilir mi.O kadar naneyi yemiş hâlâ pişkin pişkin konuşuyor.Bakın yine aldattığı eşini kötülemeye başlıyor "alçak kişiliğine uygun olan" ya bana bak sen anca çocuğunu gördüğü zaman çocuğu olduğunu hatırlayan bir insansin.Hâlâ ona buna maval okuyor "alçak kişilik" diye.Kimse de gelip bana o kadının duygularının güzellemesini yapamaz.Cidden senden ricam kalan şu kalan sayfalarda olabildiğince az konuşman,dur doğru yaaa bizi batıran senin konuştukların değil zaten düşündüklerin.Yaratık bu konuda konuşmaya gelince yok ortalıkta,bunlar hep onun içinden geçen.Mümkünse az düşün tamam mı,her zamanki yaptığını yap yani.Ama sen düşünürken mümkünse biz başka bir karakterlerin sahnesinde olalım. Anna Karenina
Aah ah anılar...
15.07.2018 Arşivimde bulduuum. 🙈 Allah'ım ne heyecanlıydım o gün. Makinist olma hayali; ahh çocukluktan gelen bir duyguydu.. Küçüklüğümden bu yana hep narin ve yalan yok doğal halim bu utanılacak bir yanım değil, feminen ruh haliyle büyüyen bana; sen nasıl kullanacaksın bu koca aracı oğlum, biz yanımızdan geçerken korkuyoruz diyorlardı. Hahaha bilmiyorlardı ki aşk buu. 😍 O gün görmüştüm bu Lokomotifi. Ben buna nasıl binebilirim yaaa 😏 diye pufff pufff pufluyordum. Makinist abiden izin istediğimde, gelmek ister misin, ufak bir manevramız var dediğinde... Hemmeenn çıkmıştım basamaklardan makinenin içine. Narin ellerim yağ olmuştu çıkarken, umrumda değildi kii... 🙈🥹 Sesi, yağ kokusu, heyecandan yerinden fırlayacakmış gibi çarpan kalbim... 💗 Velhasıl bu da o günden kalan bir fotoğraf işte. 2 kez kazandım bu bölümü ama gidemedim. 😞 3. Kez Deneyeceğim bu sene... Pes etmek yok... 🙎🏻‍♀️