Yalnızca hissetmeyenler acı çekmezler ve en yüksek, en saygın, en tedbirli insanlar önceden gördükleri acıları çekerler ve hor gördükleri başlarına gelir. Buna yaşam denir.
Hep özgür kalmak isterken, kendini, görevi karşılık vermek olan bir sevkiyatçı çocuğa dönüşmüş; kaçmamak için nezaket gösteren, en azından duygular karşısında şövalye gibi davranan ve insan ruhunun sunacağı en yüce duyguyu reddedecek birisi olarak görmek.