İnsan bir garip hayvandır ki, her şeye alışır, her alışmadığı şeyden korkar. Hatta bazen o kadar korkar ki, ölümü, dünyada en geçici şeylerden biri olan konforundan ayrılmaya tercih eder.
İşte aşk beni yine aldattı. Bana hakaretler edene bir af mektubu yazdım. Af mektubum o kadar alçakgönüllüce, o kadar alçalırcasına idi ki Alimallah hem yazdım hem hüngür hüngür ağladım. Öyle olmakla beraber yine de yazmaktan, yazdıktan sonra da göndermekten kendimi alamadım.