Şimdi neredesin ,özgür müsün, yoksa bir hücrede çile mi dolduruyorsun , sağ mısın ölü müsün bilemiyorum ama olur da bir gün bu yazdıklarım eline geçerse , sana karşı derin bir mahcubiyet hissettiğimi, yüreğim sızlayarak seni özlediğimi bilmeni isterim...Keşke tekrar başa dönmek ve bunları hiç yaşamamak mümkün olabilseydi.
Aklım sende kala kala senden gidiyorum. İnsan yarısında terk ettiği filmin sonunu merak eder mi? Ediyorum. Tüm yelkenlerim yırtılmış ama ben hâlâ rüzgârdan medet umuyorum
Bir şeyler yapıyorum , yürüyorum, konuşuyorum , yemek yiyorum yani her zaman yaptığım işleri sürdürüyorum ama nasıl anlatsam , bir boşluk duygusu içinde. Sanki içimde derin bir hiçlik var.