Bazı kitaplar vardır hani,bazı filmler, bazı şarkılar her okuyuşunuzda her izleyişinizde bir buruk hissettirir ya... İşte bu kitap tam olarak böyle."Günün birinde acıyı keşfeden küçük bir çocuğun hikayesi".Galiba bundan daha açıklayıcı ve güzel bir cümle kurulamazdı.Dünyayı bir süreliğine küçük Zeze'nin gözünden görmek o kadar başkaydı kı.Çocuk olmak,kendini,evreni ,objeleri ve insanları keşfetmek üzerine yürek burkan bir hikaye... Galiba yazarın bu hikayeyi uzun bir süredir yüreğinde taşıması gibi bende küçük Zeze'yi uzun süre yüreğimde taşıyacağım...