Yakın zamanda fark ettim, kendi aşk hayatımı kendim baltalıyorum çünkü evlilik korkunç görünüyor.
Çevremde bir tane düzgün evlilik görmedim. 3-5 boşanma var yakınımda ve en mutluları da olanlar. Ve gördüğüm kadarıyla evliliklerin çoğunluğunda kadınlar çekiyor ve ben alttan alacak tip değilim.
Şu ana kadar gördüğüm en düzgün evlilikte ikisi birden tam zamanlı çalışıyordu ama ev işlerini yine kadın yapıyordu. Neymiş efendim adam beceremiyormuş.... Silahlaştırılmış beceriksizlik.
Ve bu yaşta ilişkiler kısa sürede evliliğe gideceği için hissettiğim ufacık hoşlanma hissini gömüyor, bana yürünüldüğünü fark ettiğim an kaçıyorum.
Çünkü ben gördüğüm evliliklerdeki gibi sürünmek istemiyorum ve evliliğe/birlikte yaşamaya gitmeyecek, sonunda üzüleceğin duygulara niye başlayasın?