❝Ölüm bize ne uzak, Bize ne yakın ölüm Ölümsüzlüğü tattık bize ne yapsın ölüm.❞
Ölüm
Yakın mı olmak istersin insanlara oysa uzaktan çok daha rahatsın onlarsız.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
En yakın dostumla anasonlu bir masa derin sohbetler şiirler dertleşmeler dünyaya bedel..
Kitap karakterlerinden devam
Yakın zamanda fark ettim, kendi aşk hayatımı kendim baltalıyorum çünkü evlilik korkunç görünüyor. Çevremde bir tane düzgün evlilik görmedim. 3-5 boşanma var yakınımda ve en mutluları da olanlar. Ve gördüğüm kadarıyla evliliklerin çoğunluğunda kadınlar çekiyor ve ben alttan alacak tip değilim. Şu ana kadar gördüğüm en düzgün evlilikte ikisi birden tam zamanlı çalışıyordu ama ev işlerini yine kadın yapıyordu. Neymiş efendim adam beceremiyormuş.... Silahlaştırılmış beceriksizlik. Ve bu yaşta ilişkiler kısa sürede evliliğe gideceği için hissettiğim ufacık hoşlanma hissini gömüyor, bana yürünüldüğünü fark ettiğim an kaçıyorum. Çünkü ben gördüğüm evliliklerdeki gibi sürünmek istemiyorum ve evliliğe/birlikte yaşamaya gitmeyecek, sonunda üzüleceğin duygulara niye başlayasın?
Duygu ve Düşünce
Ölüm bize ne uzak bize ne yakın ölüm Ölümsüzlüğü tattık bize ne yapsın ölüm Erdem BAYAZIT
Şiir
İnsan kalbi bir kere acıyı tattı mı daha sonrasında güzel olana karşı bile temkinli yaklaşıyor. Ya o güzelliğin arkasında yine acı varsa, ya yine kalbim paramparça olursa diye kapılarını asla açmıyor. Açsa bile eli hep kapıda oluyor en yakın sürede de o kapıyı kapatıyor.