Bir satır değişikliği ile daha yakışıklı olan şiir
1.Yazılış Rüzgar rüzgar öldürdün nar çiçeklerini Bahçemde tam elinin tersine dikmiştim oysa Dut ağacımsa daha dünkü bebe Korusun diye saklamıştım zeytin ağacına Sanki sarılacak koca gövdesine cılız dallarını… 2.Yazılış Rüzgar rüzgar öldürdün nar çiçeklerini Bahçemde tam elinin tersine dikmiştim oysa Dut ağacımsa daha dünkü bebe Korusun diye saklamıştım zeytin ağacına Sanki saracak cılız dallarını koca gövdesine…
Şiir
Tatar Ramazan'dan İlyas'a yakışıklı abimiz...
Kadir İnanır çok başka bir ruhla özdeşleşmiş biriydi. İnsanlığıyla, yakışıklılığıyla, duruşuyla, edası ve bakışıyla, yaşamının her alanında inşa ettiği, filmlerinden alışık olduğumuz karakter sahibi varlığı, adaletsizliğe isyanı ve düşünceleriyle onurlu bir hayat sürdü. Bu ülkede hep ezilenlerin, yok sayılanların, zulme uğrayanların yanında durdu. 12 Eylül darbesinin gedikli paşalarından yeni dönemin faşist ırkçı kifayetsizlerine kadar sözünü egemenlerden hiç sakınmadı. Eğilmedi, bükülmedi. Hep doğrudan, barıştan, bağımsız bir ülkeden taraf oldu. Bir insana yaraşır biçimde gelip geçti bu hayattan. Şimdi gülüşünde asılı kalmış bir dünya özlemidir bizi inciten. Ruhun şad olsun.
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
yakisikli bi erkek gordugumde dovmesi olmayinca sinirleniyorum kanatlarini tak melegim
Rahmetle...
Onu ne zaman tv de izlesem babamı görürdüm önce, bir insan bu kadar mı babama benzer derdim, sonra yakışıklı ve sevdiğini sahiplenen, neşeli, aynı zamanda sempatik bir adam olarak . Aşk üzerine tesiri ben de hep çok olmuştur. Bakışları, ses tonu, tebessümü her zaman bende yeri olmuştur. Ilginctir ama rollerindeki sevgi şefkati de beni çekmiştir ona. Sanırım en çok babamı animsattigi içindi bu. İyi ki geldi dünyaya ve tanismasak da bildim onu. Güzeldi, rahmet dilerim. Mekanı cennet olsun 🥲🤲🏻🌾
1000Kitap
Yakışıklı erkekler sizide üzüyorlar mı ?
Kadir İnanır'ın ardından çok şey yazılabilir, çok şey konuşulabilir, ki o, şüphesiz bu ülkenin dev isimlerinden birisiydi... Bizim ülkemiz Yeşilçamı ve Yeşilçamdakileri çok sevdi... Hatta, Yeşilçam bitmiş olmasına rağmen, sevilmekten, değer görmekten geri kalmadı... Ben de iflah olmaz bir Yeşilçam tutkunuyum ve o dünyanın içerisinde yer alan herşeyi, herkesi çok önemsiyorum ve çok seviyorum... Kadir İnanır, bu mecrada hep zirvede oldu... O, Yeşiçam'ın bir devi olarak hep değer gördü... O, sadece bir aktör olarak yerinde durmadı, siyasi bir duruşta sergileyerek zaman zaman ülke gündeminde bu anlamda da yer aldı... Siyasi çıkışlarıyla bazen bir kesimi, bazen başka bir kesimi karşısına aldı... Tercihleriyle hayran kitlesini üzdüğü söylendi, sosyal medyada hakkında hakarete varacak nitelikte yazanlar oldu, kızanlar oldu... Siyasi olarak durduğu yerler benimde hiç gitmedi, beni de üzdü belki ama, ben onu "Yeşilçam'ın dev aktörü Kadir İnanır" olarak sevdiğim için öteki yanıyla hiç karıştırmadım... Siyasi duruşunu ve bulunduğu yeri beğenmedim ama filmlerini, sanatını, oyunculuğunu, karizmasını çok sevdim... Çünkü o, Yeşilçam'ın Kadir İnanır'ı idi... Çocukluğumuzdan başlayıp, yakın yıllarımıza kadar, onca anılar, hatıralar bırakmış, bize unutulmaz anlar yaşatmış bir isimdi... Sadece bu da değil, o ve onun dönemindeki hepsi, bize koskoca bir geçmişi anımsatan bir sembol olmuşlardır... Bir zamanlar yaşadığımız yerleri... Bir zamanlar birlikte yaşadığımız insanları... Bir zamanları... Onun gibi olmak istedik hep... Onun gibi sert, onun gibi racon kesebilen, onun gibi karizmatik, onun gibi yakışıklı... Saçlarımız onun gibi olsun istedik, bıyıklarımız, onun gibi, durşumuz onun gibi... "Kadir İnanır bakışı" diye bir tabir vardır ya, işte öyle bakabilmeyi