"Zaten sorun da burada, azizim, hükümetin yurttaşlarının iradesini yerine getirmekten kaçındığı durumlar ortaya çıkabilir ve bu durumda da toplum kendi iradesini ortaya koyar"
Eğer iyiliğin bir nedeni varsa o artık iyilik değildir. Eğer bir sonucu yani bir ödülü varsa yine iyilik değildir. Kısacası iyilik, neden ve sonuç zincirinin dışındadır.
Verdiklerinin tadını çıkarabildim, ancak bunu utançla, bezginlikle, güçsüzlükle ve suçluluk bilinciyle yapabildim yalnızca. Bu yüzden sana her şey için eylemlerimle değil, dilenci gibi teşekkür edebildim yalnızca.