yamtarbeg

yamtarbeg
@yamtarbeg
İnsan sadece yalnız olabildiği sürece, bütünüyle kendisi olur: Demek ki, yalnızlığı sevmeyen özgürlüğü de sevmez; çünkü insan ancak yalnız olduğunda özgürdür.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çoğu kimse, fazlasıyla bugünde yaşar, bunlar düşüncesizler­dir; bazıları da fazlasıyla gelecekte yaşarlar, bunlar da kor­kaklar ve endişelilerdir.
Zihinsel bir uğraşı içermeyen boş zaman ölümdür ve diri diri gömülmektir.
Voltaire'in dediği duruma gelinir: "Sadece iki günümüz var yaşamak için: Bu günleri de aşağılık heriflerin önünde diz çökerek geçirmeye değmez!"
Kendisiyle baş başa kalabilmek en değerli mülktür.