Bazı insanlar hayatına bir kez girer... sonra bütün ömrün, ona yazılmış yarım bir cümle gibi geçer
Alıntı
Kiremitte buz musun Gelin misin kız mısın Yarim size varacam Evde de yalınız mısın Deniz üstünde biber Kayıklar gelir gider Ne mektup var ne haber Yüreğim yanar gider Şu binanın üst yanı Altı da berber dükkanı Teskereli geliyor Hacıların Osmanı
Türkülerim
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
her şey yarım kaldı yine, ne tuhaf aşk yarım, nefret yarım, hayat yarım
Döneceksin Biliyorum, Delal Bir kapı kapandı, evet, rüzgarı kaldı odada, Adımların uzaklaştı ama ayak izlerin hala burada. Gidişin bir vedadan çok, uzun bir mola gibi, Yarım kalan bir şarkı, dudağımda asılı duran mısra gibi. Delal; Gözlerin arkada kaldı, gördüm giderken, İçindeki o gizli pusulayı koparamadın benden. Şimdi yollar seni yoracak, yabancı eller üşütecek, Biliyorum, o tanıdık sıcaklık seni yine bana getirecek. Delal; Sana "kal" demedim, çünkü gitmen gerekiyordu, İnsan bazen kaybolmadan yönünü bulamıyordu. Ama içimde öyle mağrur, öyle emin bir his var: Bu ayrılık, kavuşmaya giden en uzun yol kadar. Bekliyorum seni Delal… İçimde ne bir öfke, ne de geç kalan bir telaş, Sadece yokluğun vuruyor kıyılarıma, gözlerimde biriken yaş. Şimdi her sokak lambası seni fısıldar, her rüzgarda kokun gizli, Zaman bile silemez içime kazıdığın o derin, o silinmez izi. Sen orada yabancı kollarda üşürken, ben burada eksileceğim, Ama her gece sabaha döner gibi, seni yine aynı aşkla bekleyeceğim. Yüreğindeki o son yangın seni bittiğin yerden yakıp kavurduğunda, Bavulunda ağır bir özlem, gözlerinde darmadağın bir pişmanlıkla... Döneceksin, en çok ait olduğun o limana. Delal; İşte o gün, ayak bastığın her yer çiçeklenecek,
Aşk
Ayıp mı oldu...
Harç yaptığım yere süpürgelik koymam. Kenarı yarım yer bırakmadım ki örteyim(!) Neyse O... 💯
Duygu ve Düşünce
Yokluğun taş olur, çöker omzuma, Gel ihtiyacım var, bu yarım ömrüme...
Müzik