Gökyüzü karanlık ağırlıyor şimdi, Gidilmemiş yıldızlara öykünüyor yarım ay. Gözlüklerimi siliyorum yorgun harflerden, Karşı binaların alnına vuruyor ışığı. Eğilip öpüyorum odadaki yalnızlığı, Hoş geldin diyorum, ey mor fistanlı gece. Gençliğim kalabalık bir meydandı, Şimdi her dize bir eve dönüş hikâyesi. Ali İhsan Konuklu
Diğer Yarım... Murat Göğebakan...
Gittiğinde ilkbahardı Çiçeklerim yetim kaldı Can dayanmaz yürek yandı Turnalarla sana geldim Yusuftum kör kuyularda Bir yudum da nili içtim Leylanın çölünden geçtim Neredesin diğer yarım Söz Cevdet Kalender
Müzik

KerZeY35

@kerzey35
·
Anladım bu şehir başkadır Herkes beni aldattı gitti, Anladım bu şehir başkadır Herkes beni aldattı gitti, Yine kamyonlar kavun taşır Fakat içimde şarkı bitti. Cahit Külebi
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ablama :(
Haziran artık benim için yazın başlangıcı değil. Takvim her bu aya döndüğünde içimde bir yer sessizce kararıyor. İnsan bazı tarihleri unutamıyor. Unutmak istemediğinden değil; hayat o tarihten sonra aynı kalmadığından... Bir yıl oldu. Koca bir yıl boyunca seni özlememeyi öğrenemedim. Bazı günler güçlü görünmeyi başardım, bazı günlerse yokluğunun ağırlığı omuzlarıma çöktü. Hayat devam etti deniyor ama bazı kayıplarda insanın bir parçası olduğu yerde kalıyor. Haziran bende artık eksiklik demek. Yarım kalmış cümleler demek. Bir daha duyulamayacak bir sesin özlemi demek. Sana söyleyemediğim şeyler, birlikte yaşayamadığımız günler, paylaşamadığımız sevinçler içimde bir yerde duruyor. Bazen kalabalıkların içinde, bazen gecenin en sessiz anında aynı düşünce gelip yanıma oturuyor: "Keşke burada olsaydın." Geçen zaman seni benden uzaklaştırmadı. Sadece sana olan özlemimin ne kadar derin olduğunu öğretti. Bu haziran da zor geçiyor ablam. Ama seni sevmenin, seni özlemenin ve seni dualarımda yaşatmanın sonu yok. 30 Haziran... Bazı ayrılıklar takvimde bir gün değil, insanın ömründe bir mevsim bırakıyor.
Tek taraflı çabayla hiçbir şey yürümez, bırakın bazı hayaller yarım kalsın.
Sen yok isen ne söyleyeyim ki, satırlar manasız kelimeler yarım ...
Kadın Aklı
“Kadın aklı eksiktir” Birinin aklı eksikse söylenenin altındaki manayı göremeyende akledemeyenin aklıdır o. Hiç mi düşünemediniz âlemlere rahmet olarak gönderilen O son peygamberimiz, yüksek ahlak, merhamet ve sevgi sahibi o insan. Allah ın kullarına zamansız böyle bir hakaret edicek. Yaşantısında tek bir örneği var mı bu hareketi doğruluycak? Yok. Demek ki bu lafı söyleyenler ya yarım akıllı cahil ya da kötü niyetli kişilerdir. Bu sözün altında büyük bir merhamet, derin bir olgunluk var. Kadın duygusal yapısı sebebiyle zayıftır ve dünyanın acısına, kederine, bilinmezliğine karşı korkak ve ürkek davranır. Yaşadığı ters bir olayda hemen dağılır. Hemen kendini büyük bir üzüntüye teslim eder. Peygamberimiz burada o dağılma zamanlarında onlara bir akıl, bir yol gösterici olun diyor. Hepimiz Rabbin kullarıyız hepimiz vardan eşitiz. Bizi ayıran yoktan var edene karşı gösterdiğimiz kulluk vazifeleri ve sevgimizdir. Kimsenin kalbinde zerre şüphe kalmasın. Anlamadığımız meseleye vardır bir hikmeti ben anlamamışımdır diyip art niyetlilerin sözlerine kulak asmıycaz. Vesselam
Din