*"Ölüm;* Sevenler için bir son değil; iman edenler için Rabbine kavuşmanın başlangıcıdır.
Asıl ayrılık toprağa girmek değildir. Asıl ayrılık, ahirette birimizin cennette, diğerimizin cehennemde kalmasıdır.
Bugün aynı sofrayı paylaştığımız, aynı evde yaşadığımız, 'seni seviyorum' dediğimiz insanlar...
Ya yarın ebediyen ayrı düşersek? İşte bunun için, sevdiklerimiz için en büyük duamız; sağlık, servet ya da dünya nimetleri değil, *hidayet* olmalıdır.
Çünkü hidayet varsa cennet umudu vardır.
*Allah'ım!* Ölüm bize ulaşmadan önce kalplerimizi Sana yönelt, bizi ve bütün sevdiklerimizi hidayetinle şereflendir. Bizi, ahirette cennetinde yeniden buluştur ve cehennem azabından muhafaza eyle.Allahumma Âmin."