Bu yıl geçen yıl okuduğumdan daha az okudum, çalışma hayatının verdiği yoğunluk, okunan kitapların daha ağır ve felsefe yoğunluklu olması ve içe dönüşlerin eşlik etmesi de düşünülünce iyi bile okumuşum 🥲😅 yeni yılda nitelikli kitaplara devam niyetiyle 🥰🙏💫